Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Οδηγίες Αιτήσεων Κινητικότητας


Αγαπητοί μου συνάδελφοι,
μέχρι τις 28/5/2014 έχουμε δικαίωμα να καταθέσουμε τις αιτήσεις μας για μια θέση στον ήλιο (τον συννεφιασμένο)! Δηλαδή τις αιτήσεις μας για την κινητικότητα και τις μετατάξεις μας σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου!
Ακούγονται φήμες και διαβεβαιώσεις για περαιτέρω κινητικότητα –ιδιαίτερα στον κλάδο των σχεδιαστών- που όμως δεν έχουν πραγματική βάση! Η πραγματικότητα είναι το σήμερα!

ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΑΝ ΣΤΟ ΦΕΚ 1205Β, 13/5/2014 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ!

Συνάδελφοι, μην περιμένετε άλλη κινητικότητα γιατί κινδυνεύετε να μείνετε χωρίς δουλειά!  Όσοι από εμάς έχουν κερδίσει ασφαλιστικά μέτρα κι έχουν επιστρέψει στην υπηρεσία τους, οφείλουν επίσης να καταθέσουν αιτήσεις για την κινητικότητα, γιατί το μέλλον της οριστικής απόφασης είναι αβέβαιο!  Ακόμα υποβάλλοντας την αίτηση δεν συνεπάγεται πως παραιτούμαστε των ασφαλιστικών.  Σε περίπτωση που κληθούμε να αναλάβουμε υπηρεσία σε κάποια άλλη θέση (π.χ. Γραμματέας σε ΚΕΠ) τότε, αν αποδεχτούμε τη θέση πρέπει να παραιτηθούμε των ασφαλιστικών, αλλά όχι της αγωγής, εφόσον επιθυμούμε να γυρίσουμε στην μέχρι τώρα υπηρεσία μας σαν σχεδιαστές.  Με την εκδίκαση της οριστικής αγωγής, αν κερδίσουμε την επιστροφή μας στο ΥΠΠΟΑ, τότε θα πρέπει να παραιτηθούμε από τη θέση που πήραμε στην κινητικότητα (Γραμματέων), και να αναλάβουμε και πάλι τα καθήκοντά μας ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ μέχρι τη διαθεσιμότητα!
Κάποιοι από τους συναδέλφους μας έχουν ήδη υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης, ή πρόκειται άμεσα να υποβάλουν. Αυτοί –και μόνο εφόσον μπορούν αναλόγως με τα χρόνια υπηρεσίας τους κλπ, ή καλύπτονται για τη συμπλήρωση των ετών τους με ασφαλιστικά- παρακαλούνται να μην καταθέσουν αίτηση για κινητικότητα για να μειώσουν τον ανταγωνισμό μεταξύ των συναδέλφων ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ!

Επαναλαμβάνω: ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!!
Οι συνάδελφοι σχεδιαστές ΔΕ καλούνται να επιλέξουν μεταξύ θέσεων ΔΕ και ΥΕ.  Αυτό σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΔΜΗΔ συνεπάγεται τη συμπλήρωση και των δύο φορμών αίτησης, γράφοντας δίπλα από τον τίτλο της αίτησης τον αριθμό προτίμησης.  Οι υπάλληλοι συμπληρώνουμε ΜΟΝΟ αυτά που είναι με το κίτρινο χρώμα, και έχοντας πάντα ανοιχτό το ΦΕΚ 1205.


Στα στοιχεία αιτούντος, συμπληρώνουμε τα προσωπικά μας στοιχεία


Στα στοιχεία προέλευσης συμπληρώνουμε στην επωνυμία φορέα το Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού με κωδικό αυτό που αναγράφεται στο ΦΕΚ στους πίνακες 3 «Κωδικοί Φορέων» στη σελίδα 17178.
Στην Ειδικότητα συμπληρώνουμε την ειδικότητα όπως περιγράφεται στον πίνακα 2 (Σχεδιαστών ΔΕ) και κωδικός 3040.
Ο αριθμός διαπιστωτικής πράξης και η ημερομηνία συμπληρώνεται από την υπηρεσία.


Στα Βαθμολογούμενα Κριτήρια πρέπει να συμπληρώσουμε με σειρά προτεραιότητας, αναλόγως της θέσης που επιθυμούμε να μετακινηθούμε όλα τα πεδία όπως στο παράδειγμα της εικόνας παρακάτω.  Στο παράδειγμα εγώ έχω 2 πτυχία από ΤΕΛ. 1ο του 1992 του τμήματος Σχεδιαστών με βαθμολογία 14,1 και 2ο 1993 Κτηριακών με βαθμολογία 18 11/13.  Ακόμα έχω πτυχίο ΙΕΚ (μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση).  Θα επιλέξω να προσκομίσω (σε περίπτωση που η υπηρεσία μου δεν το έχει) το 2ο πτυχίο των Κτηριακών Έργων που έχει τη μεγαλύτερη βαθμολογία, την οποία θα μετατρέψω σε δεκαδικό σύστημα για τη συμπλήρωση, δηλαδή 18,75.
Για την κινητικότητα επιλέγω πρώτα θέση σε ΚΕΠ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών   , άρα στην περιοχή 1.1.1 συμπληρώνω όπως περιγράφεται στο ΦΕΚ στον πίνακα 4 των απαιτούμενων προσόντων «Πτυχίο ΤΕΛ».  Στην περιοχή 1.1.1α γράφω τον κωδικό της θέσεις που για το συγκεκριμένο είναι 3502 και τέλος στον βαθμό του τίτλου 1.1.1β το 18,75 όπως περιέγραψα νωρίτερα.
Σαν δεύτερη επιλογή θέλω τη θέση Γραμματέας Δικαστηρίου, άρα στην αντίστοιχη περιοχή συμπληρώνω του 1.1.1α 3501 και τα υπόλοιπα τα ίδια.
Στις μεταλυκειακές σπουδές τσεκάρω με «Χ» το αντίστοιχο κουτάκι, όπως επίσης και στη γνώση Ξένης Γλώσσας ανάλογα με το επίπεδο της γνώσης μου (εγώ θα τσεκάρω το καλή).
Στα έτη υπηρεσίας γράφω αυτό που υπήρχε στον πίνακα της κατάταξης μας στη διαθεσιμότητα προσθέτοντας και τους μήνες που έχω επιστρέψει με τα ασφαλιστικά μέτρα.
Στον πίνακα 3 θα συμπληρώσουμε με «Χ» το πεδίο 3.3 «Λοιπές Διαδικασίες με τον έλεγχο του ΑΣΕΠ για όσους είμαστε με το ΠΔ 164 του Παυλόπουλου, γιατί με αυτόν τον τρόπο γίναμε Αορίστου Χρόνου από Ορισμένου!  (Το συγκεκριμένο μπορεί να αποτελέσει και λόγος ενστάσεων σε περίπτωση που δεν γίνει δεκτό από την υπηρεσία)

Τέλος στον πίνακα 4, στο πεδίο 4.1 αντιγράφουμε από τον πίνακα αξιολόγησης το αντίστοιχο νούμερο.


Η Υπηρεσία έτσι κι αλλιώς τα στοιχεία που συμπληρώνουμε θα τα επαληθεύσει και θα τα συμπληρώσει η ίδια την ώρα του ελέγχου.


Ειδικά Πρόσθετα δεν έχουν προβλεφτεί στο ΦΕΚ οπότε και προσπερνάμε τον πίνακα Δ και στα Ειδικά Απαιτούμενα (Πίνακας Ε) συμπληρώνουμε (από το ΦΕΚ) ότι λέει π.χ. στα απαιτούμενα των Γραμματέων στο «β)» Γνώση Η/Υ με κωδικό 101 ή σε περίπτωση τρίτεκνων το 333.
Τέλος συμπληρώνουμε εάν είμαστε παντρεμένοι (εγώ δεν είμαι) και τον αριθμό προστατευόμενων τέκνων (όσα γράφουμε στη φορολογική μας δήλωση), καθώς και το συνολικό μας εισόδημα. Μη φοβάστε! Αυτά τα στοιχεία τα έχει έτσι κι αλλιώς η εφορία!


Στον τελευταίο πίνακα «Ζ» πρέπει ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ» να συμπληρώσουμε ΟΛΕΣ τις θέσεις που μας ενδιαφέρουν μιας και σε όλες τις αιτήσεις είναι κοινός, και να συμπληρωθεί ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. 
Η επιλογή των θέσεων πρέπει να γίνει με πραγματικές ανάγκες, δηλαδή αν κάποιος από την Κρήτη επιδιώξει μια θέση στα Γρεβενά να είναι σίγουρος πως θα πάει, γιατί αλλιώς μπορεί να τη στερήσει από κάποιον άλλο! Η αλήθεια είναι πως ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ και πρέπει να συμπεριφερθούμε ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ!!!!
Οι κωδικοί των θέσεων γράφονται στο ΦΕΚ στον Πίνακα 1 και αναφέρουν στην πρώτη στήλη τον Κωδικό, στην Τρίτη την Περιοχή, στην Τέταρτη την Ειδικότητα, στην δεύτερη τον Φορέα Υποδοχής και τέλος στην τελευταία το πλήθος των θέσεων.
Συμπληρώστε τον πίνακα με σύνεση και σοβαρότητα!



Καλή επιτυχία σε όλους μας! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου